God kväll!

Det är söndagkväll och jag sitter med ett berg av saker som behöver bli klara alternativt pluggas till, bit för bit betar jag av den något långa att-göra-listan samtidigt som hundarna turas om att hålla mig sällskap i soffan. Trevligt men lite osmidigt med hundhuvuden i knät måste jag säga. Samtidigt kanske soffan inte är bästa platsen för studerande ;)

En runda till köket blir det nu, dags att fylla på koppen med mer mjölk och honung. Sen ska jag lista ut bästa färdvägen med bil och tåg till Spanien(roligare har man ju haft det...), och det finns ju inte bara en heller *suck*.

Hittade förresten en massa bra musik som jag nästan glömt bort på den externa hårddisken som legat och skräpat alldeles för länge. Denna låt spelas just nu, älskar den! :)


Jamie T - If You Got The Money

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0