Istället för påskgodis

Åh vad jag njuter nu! Har varit sugen på det här länge och lyckades köpa med mig det hem redan igår, men sen kom det besök så allt gottgott har fått ligga och retas i skåp och kylskåp... Måttligt irriterande.


OLWs krispiga(VIKTIGT!) sourcream and onion-chips, philadelphia ost (original, och vitlök och örter) och vindruvor.

Jag får verkligen konstiga matsug ibland, helt sjukt. Kan vakna mitt i natten och bara tänka; leverpastej, nu! Maränger var det ett tag, och länge kolasnören. Popcorn och smör. Saltgurka. värst var ändå i somras när jag jobbade och helt plötsligt fick sug efter oliver. Oliver?! Jag hatar oliver! Argh.

Näe, tillbaka till det goda, Talang 2009, redigeringen av dagens bilder och skrivandet.
/R
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0