Jobb? - Nej tack.

Jag tror vi kan skriva in det i min personbeskrivning nu, jag ÄR korkad. Trots att jag är en fattig lantis med bara studiebidraget att leva på, och troligen ingentiing alls i sommar tackade jag bestämt nej till jobb igår. Eller, sket i att svara helt enkelt. Det kändes liksom inte helt okej att jobba på en ort man planerar att ha på minst 1.5 mils avstånd inom en snar framtid. Hoppa in och jobba extra lite helger nu och hela sommaren hade ju inte varit fel annars. Men nej, i sommar får någon annan klättra omkring i slottsfönster i jakt på jättespindlar, dammråttor och hästflugor. Den här rödtotten har andra planer.

Måste tänka om lite kring mitt planläggande också. Tandläkartid 8.10 och sovmorgon till 11, hur tänkte jag där?
Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

SVAR: Ja verkligen :D!

2009-04-29 @ 16:56:30
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0