läslust?

Åh, äntligen!
Har precis kommit hem efter att ha åkt till posten och hämtat ut mina böcker, så nu har jag något att fördriva tiden med! Det var år och dar sen jag läste något utöver morgontidningen, allvarligt. Och jag som läste jämt och ständigt förut, vad sägs om 32 lånade böcker på en och samma gång redan i årskurs 2? Undrar var den läslusten försvann....

Lyckades få sällskap av Jessica på resan, alltid trevligare med sällskap! Köpte tre påsar chips också, varav två till mina bröder. Tanten i kassan och gubben bakom oss tittade väldigt konstigt men vafan, hellre massa chips än öl och cider, right? Också såg man tyvärr fel människa på fel plats, härligt. Å andra sidan, hoppas han såg mig!

Jaja, nu ska det läsas!

Marley och jag, godaste chipsen och Muse spelas högt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0