Dreams

Åh, när ska alla drömmar bli verklighet? Kom på mig själv när jag satt och ja, slösurfade med att bara titta på sånt som ligger alldeles för långt fram i tiden. Ja, i mina ögon alltså. Allt man längtar mest till ligger ju alltid längst bort och är svårast att nå, visst är det så?

Flytta hemifrån, fixa körkortet, skaffa jobb, köpa hund, hitta drömprinsen, fånga en ängel, kasta sten på solen, blablabla... så mycket man vill, men förhoppningsvis är det inte helt omöjligt och inte sååå långt bort. Jag vet ju vad jag vill! Har allt planerat i huvudet, haha.

Tills dess, ska jag drömma och dagdrömma vidare. (Finns det något bättre än att sitta och dagdrömma? troligen inte)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0