Vad hände där?

Ah, så har vi gjort det också. Bråkat, eller argumenterat, diskuterat, varit arga, förbannade.... oense helt enkelt. Om något så litet som mitt val att vänta utanför dörren tills han hade pratat klart i telefon(eller iaf hörde mig).Det  var tydligen inte alls okej, inte alls. Jag tyckte han överdrev, herregud, jag gjorde ju inget fel?! Vet inte hur andra gör, men om jag knackar på hos någon och denne inte hör mig för att han eller hon är inne i ett telefonsamtal så sätter jag mig och väntar tills jag vet att min knackningar kommer höras. Så det gjorde jag, fel av mig?. Hans irritation låg över att han hade pratat om privata grejer, och att jag hade kunnat höra det.

Nu gjorde jag ju inte det, jag hörde Supermassive Black Hole i höger öra och ett svagt mumlande i vänstra.Men det hade minsann ingen betydelse, jag hade gjort det (suttit ner i en jävla trapp och väntat...?!) och det var tydligen tillräckligt för att sura ner en hel halvtimma. Frågan är vad vi egentligen bråkade om, kändes nästan som att vi bara gjorde det för sakens skull ett tag...

Jaja, det blev ju bättre sen, nästan lika bra som sist, så vad gjorde det? Ibland tror jag att det krävs en livlig diskussion för att föra två personer närmare varandra...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0