Vi har motionerat, frivilligt!

Trött som fan efter en liten tur med Chiefen, 5 km varav 2,5 vi sprang. I intervaller såklart, korta sådana dessutom då jag anser att springa mer än 100 m i taget är idioti. Man måste ju hinna andas också liksom. Hehe, Chiefen tittade väldigt konstigt på mig i början, "vad i helvete gör du matte?!" Sen gick det finfint :)

Så nu har jag varit duktig! Folk som tror att jag är lat och inte rör på mig, de skulle se mig när jag går och tänker... då går det undan!  Eller springer för den delen, men det gör jag bara när det är väldigt mycket att tänka på.

Verkar dessutom som att det blir en kvällpromenad lite senare (kom ihåg att klä dig ordenligt nu Ronja!), sen hur nyttig den egentligen är behöver vi kanske inte ta upp så är vi alla nöjda och glada? Bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0