En helg utan sömn...

...men så underbar!

Fredagkvällen och halva natten spenderades med Jessica B, på promenad runt området pratandes om allt och ingenting alls. Skönt, trevligt och kallt som tusan!

Lördagmorgon åkte jag till familjen W, dagen bestod av mentaltest för hunden i Täby. Intressant att se hur hundar reagerar olika på spöken i skogen, skott och flygande overaller... Efter det, middag, blocket, film och halv tolv-bussen hem. Precis så som det ska vara.

Och idag har jag shoppat i Uppsala (Angie sötnos, få din mobil att fungera!), blev en mascara, en eyeliner och ett skärp.

Jag är nöjd!
Hur har eran helg varit? :)

Kommentarer
Postat av: dianajessica

Hehe, koftan är myyys ju ^^! tihi :D

min helg har vart bättre än mina andra :D!

Guess who's "out of love" ^^,

now it's time to move on for real :D!!

kram gumman<3

2009-02-01 @ 22:04:52
URL: http://dianajessica.blogg.se/
Postat av: Angie

meeh, det är inte mitt fel att telia is dum i huvudet! jag ska fixa det snart ;)

2009-02-01 @ 23:37:48
URL: http://radiosong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0