Ledig dag, skissa klänning och göra omslag

Hej!

Idag är jag ledig, vilket är underbart skönt. Bra start på terminen tycker jag, skola en dag, ledig nästa. Skola igen och sen helg! :) Inte helt fel.

Igår kväll fick jag för mig att jag ska sy min egna klänning till Jessicas 18-årsfest. Tror nämligen inte att det blir så lätt att hitta en röd klänning, så varför inte? ^^ Efter massa surfande och länkande( ":O titta, underbar! studentklänningen?^^" osv. ) med Elin i går (i natt..) efter den perfekta klänningen har jag en ungefärlig skiss på hur jag vill ha den... sen att jag inte vet (minns) hur man använder en symaskin... det blir säkert jättebra ;)

Just nu sitter jag och gör dvd-omslag, har en del kvar att göra men mejlet vi fick nyss av läraren peppade en verkligen att göra klart det sista... Hela klassen snittar nämligen VG+ i betyg, nice! ^^
Kommentarer
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Fan vad snygg blogg. Riktigt ovanlig för en gångs skull!

2009-01-08 @ 22:01:28
URL: http://aerime.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

SV: Np. :)

Thanks! Ja, egentligen är hon aningen smalare än mig men vi har samma storlek ändå. Skitsmidigt!

2009-01-08 @ 22:49:29
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0