Planerar, studerar och tränar.

Hallå :)
Tyvärr blev dagens planer också inställda, men en ny dag (tisdag) är bokad. Lite skönt på ett sätt att det blev så, nu hinner jag planera det hela lite bättre. Har skisser på alla tänkta bilder nu, och ska fundera mer på vad för kläder damen ska få... Finns också en liten chans att det kommer snöa på tisdag, så ska filura på om jag kan utnyttja det på något bra sätt... hehe.

Så idag har jag pluggat, faktiskt. Körkortsboken har smyckats med massa små post-it-lappar, trafikhäftet likaså, och snart är alla dvd-omslag klara! Och frågeformuläret till statistikuppgiften är klart, så nu ska den bara skickas runt...
Stolt? Jo, lite.

Tänkte springa en vända ikväll också, men...det är liiite för kallt ute. Lite smått säg. Och det är en giltig ursäkt, -17 är inte att leka med! Så jag har plågat både armar och mage istället, man måste ju hålla sin nyårslöften ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0