Ronja, måttligt irriterad och lagom stressad.

Är måttligt irriterad på någon idag. Skulle fått hjälp av två tjejer med mitt projekt i foto, men den ena har ständigt fått ställa in. Varenda gång i en hel månad. Men, hon har ändå lovat att hjälpa till, hon sa själv att hon ville. "Jag längtar" och "åh vad kul det ska bli!" och allt det där. Så jag har självklart räknat med att ha henne med när jag planerat hela projektet.

Men nu börjar tiden ta slut och jag har verkligen inte lust att skjuta upp det här något mer. Så jag smsa och sa att jag hade tid hela nästa vecka(Hela veckan!) och kan när det passar henne. Sa också att det är de sista dagarna jag kan, deadline liksom.

Kan hon? Nej. Inte alls.

Och det är inte det att hon inte kan som gör mig sur. Jag har full förståelse för att man måste ställa in ibland, herregud det gör ju jag också då och då! Men nu var det ju hon som erbjudit sig att hjälpa mig, och hon visste att det fanns en deadline som jag måste hålla. Att ställa in flera gånger då tycker inte jag är helt rätt. 
Dock är hon en bra människa i övrigt, tro inget annat.

Så nu får jag planera om alltihop ikväll. Sí sí, min andra vän kan redan imorgon och jag tänker nog ta den chansen direkt. Även om det betyder att jag måste ställa in (ironiskt nog) fikat med Viola tyvärr, men jag tror hon förstår.

Så det blir till att skissa, planera och tänka ett par timmar framöver (troligen hela natten nu när man vänt på dygnet) .
Så kanske jag kan börja det här året med att lämna in något i tid ;)

Kommentarer
Postat av: lolla

Don't worry, jag förstår. Plus att jag stöder dig med att lämna in ngt i tid, full förståelse ;)

Va inte uppe för länge nu bara, du får svarta linjer under ögonen annars!

tihi, natt kram.

2009-01-04 @ 00:17:22
URL: http://memorize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0