Ronja, nöjd och nyklippt!(typ)

Hej!

Lite beröm till mig själv först; jag blev klar med alla grafgrejer igår och skickade in dem. Fick dessutom resultatet på de båda trafikproven jag gjorde i måndags: VG på stora provet och G på det lilla! Underbart, men det var också på gränsen...ett fel på stora och jag hade haft ig.

Sitter och inspireras av massa porträtt atm, Ida kommer om några timmar och vi ska ha hela 12 bra bilder. Massa variation behövs alltså. Om jag får ge mig själv kritik(får man det?) på senaste plåtningen så hade det kunnat varit lite mer variation i bilderna, men det är väl sånt man lär sig med tiden... Väldigt nöjd med ljuset i bilderna dock! :)



Klippte förresten lugg för en vecka sen, och resten av håret är uppklippt med längden kvar. Jag är så nöjd!

Var verkligen emot luggen först, frisören säger som vanligt att jag skulle passa jättebra i lugg men jag vägrar. Lugg är bara jobbigt, flyger omkring, ligger aldrig på plats och det krävs en halv burk spray för att hålla den någorlunda rätt.
Så nej tack. Men då fick jag förklarat för mig att den lugg jag haft tidigare nog var för tunn och ja... nu är den tjock och ligger snyggt all the time, till och med när jag är nyvaken ser den bra ut!

Och ja Sara, jag erkänner, du hade rätt xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0