senaste dagarna och shopping

Godmorgon!

Speedar lite snabbt igenom de senaste dagarna: Tis - tjejkväll hos Jessica K. Skräpmat, mys, film, snack och alldeles för lite sömn. Men kul! :) Ons - Mattekompletteringsprov som gick åt skogen. Missade mitt VG pga det och har nu ett fint G i matte. Eftersom att jag alltid varit mvg-barn på mattefronten så gör det mig lite ont.

Shoppade dessutom på rean igår, gjorde massa fynd! 250 kr på Gina Tricot slutade i ett par nya jeans för 99:- och tre tröjor, två stickade för 49:- st och en flerfärgad skjorta för 49:- Skjortan fick känna på saxen då den hade massa fula volangsaker som jag inte gillade. Härlig känsla att få klippa sönder något när man är förbannad :)
Väldigt nöjd med mina köp, slänger upp bilder på sakerna i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0