Kalas imorgon, bio på lördag!

Yes, så var allt fixat till imorgon och till på lördag. Imorgon är det kalas som gäller, eller överraskningsfika eller vad man nu ska kalla det... Var tänkt sen tidigare att jag skulle dit imorgon och gratta men nu "kan jag inte" helt plötsligt, hehe. Kommer få en rejäl utskällning för det imorgon ;)

Också har jag "köpt" biobiljetter idag, till Jessica B och mig! På lördag ska vi se En shopaholics bekännelser, får se om vi kanske åker in lite tidigare och passar på att fönstershoppa och umgås också?

Sitter förresten och tittar på Lost just nu, har missat säkert en-två säsonger eller nåt... men vad i helvete?! Vadå börja om på ruta ett igen, tillbaka på ön från början liksom?
ÅH va drygt! Precis som när man nästan byggt klart ett korthus, också kommer det en liten vindpust och man får börja om från början. Ja inte för att jag följer serien längre, det blev för drygt, men nu måste jag ju se det här... för nu är jag irriterad och intresserad. AAAaaaah!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0