Söndag :)

10 dagar kvar till 18, gissa vem som toklängtar?

Bläääh, jag som trodde att jag hade klarat mig ifrån alla smittor och förkyldningar men nu sitter jag här ändå och snorar och har mig. Inte kul, men jag vägrar att vara sjuk! Förstår däremot  om ni ex-sjuklingar vill hålla er på några meters avstånd, och det är helt okej med mig ;)
Massa te och varm mjölk med honung blir det nu, också tidigt i säng så jag sover bort det här i natt...ser nämligen fram emot morgondagen :)
 
Var iaf på bio med Jessica B igår, och filmen var riktigt bra! Och ja, den gav ett litet shoppingbegär, typ. Litet.

Och min mobil är nu inlämnad, den började glappa i måndags och sen dess har jag kämpat med att hålla batterinivån på runt 8%, men i fredags fick den dö helt. Så om jag svarar segt så är det för att jag försöker vänja mig vid nokia ;) (Lolla, Jessi, hur lyckades ni?! jag blir gaaalen!)
2-4 veckor, kul det också.

Något som är kul är att jag ska få träffa massa trevligt folk denna vecka, på tisdag ska jag och Johanna umgås och på lördag ska jag och Angie till skansen :D

Nu, tillbaka till verkligheten, med musik (ikväll har jag David Bowie i öronen) och skrivande och Beck om 5 min!
Puss!
Kommentarer
Postat av: Lolla

haha, du har minsann inte sett min nuvande "fina" nokia-mobil? ;) Måste spara pengar till en ny snart... Bah :(

2009-03-23 @ 17:21:28
URL: http://memorize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0