Pengar? :D

God morgon :)

Sitter och väntar på mejlsvar, riktigt kul när man inte har något tålamod alls. Vänta är inte min grej.
Gäller iaf ett köp, Ronja har äntligen fått tummen ur och satt ut annons.. så hoppas på pengar snart :D För pengar = kläder :D Var väl tänkt att pengarna skulle gå till gymkort från början men... näeeej. Jag gillar min degiga stil.

Fast jag känner för att springa en vända, bli jättesvettig och klibbig och jätteanfådd och lägga mig och dö när jag kommit upp för värsta backen...ta ett bad, gå och lägga mig tidigt och njuta av min sovmorgon imorgon, haha.





Haha, och jag som inte trodde att någon skulle vara intresserad, nu ramlade svar nummer 5 in xD

Kommentarer
Postat av: dianajessica

Du börjar 11.....jag börjar kvart i ett ^^ !!!! liiiiiiiipa

2009-03-08 @ 18:04:30
URL: http://dianajessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0