ÄNTLIGEN!

Åååååååh så glad man är nu! Ni vet, när man väntat på att något ska hända i en evighet och det äntligen händer? Den känslan har jag haft hela dagen idag :D

Och i övrigt så kan jag ju retas lite med att jag är ledig imorgon, alla mina lektioner är inställda för att det är nationella.... och jag klagar inte, kör en sovmorgon och sedan shoppingrunda innan det bär av mot Uppsala. Har ju fått mina pengar nu, alltså tagit mig till banken för att hämta ut dem(varför måste csn anlita swedbank för?).

...och om någon skulle känna för att ta/dela på en pizza imorgon mitt på dan eller så, hör av er! Mitt sug efter pizza är extremt nu, men det känns dumt att köpa och äta en själv... Ingen? (A)

puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0